11.01.2011

heart broken down

a terribleness   attitude there she make me  maid!!!!!!!!  already so many  thing i need handle  , but still you  give me  a kind of  black me to see , my dear sister ,   i just  your  normal  sister, please  control emotional  la .. dont  use  your  emotional   to  bang  people  , i fell  damn  heart  when u   say this to  me . heart  broken  just like this when i  hear  it .

1 comment:

燕彤 said...

若不想要要人家这样对你说话, 拜托你!别让人家有机会这样说你! 你知道吗? 每次在你需要我的帮忙,我都会帮你。 而我需要别人的求救,需要的时候, 那时的你,请问你在哪里?! 你说你心碎,我比你更心碎!对你更加心碎! 对,我只不过是你眼中的工具, 你的呼唤随时到! 而我? 什么都不是! 请你用下脑为什么我会这样说话! 我说的每句都有它的原因! 我不理你不睬你,是因为你让我对你完全死心!更不想要跟你说话! 还有,你以后的求救,别再打我的主要,我会再次帮你!